۲۱۵

از هتل استقلال تهران چه می‌دانید؟

از هتل استقلال تهران چه می‌دانید؟

«استقلال» یکی از منحصر به فردترین هتل‌های تهران به لحاظ قدمت، معماری مساحت و یکی از نمادهای نوسازی و مدرنیته در تهران است که تاکنون پابرجا مانده و همچنان آماده‌ سرویس‌دهی به مسافران است.

یکی از منحصر به فردترین هتل‌های تهران به لحاظ قدمت، معماری و مساحت، هتل استقلال است. این هتل در سال ۱۳۴۱ در زمینی به وسعت هفتاد هزار متر مربع در یکی از مناطق شمالی تهران تأسیس شد. این هتل تا سال‌ها نمادی از مدرنیته و نوسازی ساختمان‌ها و بناهایی بود که در تهران ساخته می‌شدند و مراسم و اجلاس‌های مهم بین‌المللی در آن برپا می‌گشت.

برج غربی در سال ۱۳۴۱ با ۲۵۹ واحد اقامتی و برج شرقی، ده سال پس از آن در سال ۱۳۵۱ با ۲۹۱ باب اتاق به بهره‌برداری رسید. این هتل با نام استقلال پس از انقلاب به فعالیت خود ادامه داد و تاکنون چندین بار نوسازی شده است. یکی از بازسازی‌های مهم این هتل در سال ۱۳۷۶ در جریان برپایی هشتمین اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران انجام گرفت. هتل استقلال در تقاطع بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر واقع شده و موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی دارد.

هتل استقلال یکی از مجلل‌ترین هتل‌های تهران است. این هتل در مجموع ۵۵۲ باب اتاق و سوئیت دارد که با چشم‌اندازهای مختلف در اختیار مسافران و مهمانان قرار می‌گیرد. امکانات و تجهیزات این هتل متناسب با استانداردهای جهانی به روز شده و همچنان رو به گسترش است.

از جمله ویژگی‌های این هتل تعداد بالای اتاق و سوئیت و تنوع آنهاست. چشم‌انداز برخی از اتاق‌ها رو به کوه‌های شمالی تهران قرار گرفته و به لحاظ آب و هوایی، هتل در منطقه‌ای معتدل ساخته شده است. همچنین مساحت زیادی از زمین هتل به فضای سبز اختصاص داده شده است.

-photo5859373331176861507
شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب ثبت نمایید
نظرات سایر کاربران در مورد این مطلب
Mahampg.ir - Copyright © 2019 - All rights reserved