۱۱۸۱

معرفی هتل ۵ ستاره ی رنیسانس پلات استانبول

معرفی هتل ۵ ستاره ی رنیسانس پلات استانبول

این هتل ۵ ستاره مجلل که در سال ۱۹۹۳ ساخته شده است، در ۲۳۰ متری ساحل واقع شده و از منظره دریای مرمره بهرمند است.

میهمانان می توانند از انواع غذاهای دریایی، ترکی و مدیترانه ای به همراه منظره ای زیبا از دریا لذت ببرند، همچنین انواع نوشیدنی ها را در کافه این هتل که دارای منظره ای زیبا از دریا است، تجربه کنند.

هتل


امکانات تفریحی هتل رنیسانس پلات استانبول Istanbul Renaissance Polat Hotel شامل استخر شنا استثنایی، یک سالن ورزشی ۲۶۰۰ متر مربع و مرکز تناسب اندام است. مرکز نمایشگاه CNR و فرودگاه بین المللی آتاتورک در فاصله ۳ کیلومتری هتل قرار گرفته اند، در حالی که مرکز شهر استانبول ۲۰ دقیقه از این هتل دور است. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به مواد غذایی، تاریخ و فرهنگ است.


خدمات رفاهی هتل رنیسانس پلات استانبول

هتل


خدمات رفاهی در این هتل ۵ ستاره شامل امکانات تجاری است که امکان دسترسی به آنها به راحتی برای مهمانان هتل فراهم می باشد و شامل خدمات برگزاری رویدادها و جلسات با ۳۳۱۲۱ متر فضای کنفرانس و اتاق جلسات و همچنین دسترسی به مرکز تجاری به صورت ۲۴ ساعته، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی و دستگاه فکس و فتوکپی است، علاوه براین، استفاده از پارکینگ مجهز هتل با هزینه اضافی امکانپذیر است. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته خدمات ارائه می دهد و عملیات چک این و چک اوت را بسیار سریع و بدون اتلاف وقت انجام می دهد. راهنمای خدمات تور و بلیط هم از دیگر خدماتی است که به مهمانان ارائه می گردد و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل و در مواقع ضروری استفاده نمایید.

قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه ای جداگانه دارد. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت می کنند. امکان دسترسی به اینترنت وای فای بدون هزینه اضافه در تمام محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی در دسترس است و همچنین به تلویزیون در مناطق عمومی هتل و مکان هایی مخصوص برای کشیدن سیگار نیز دسترسی خواهید داشت. ایستگاه کامپیوتر، سالن آرایش و زیبایی، خدمات عروسی، سالن رقص، دستگاه خودپرداز بانک، خدمات نگهبانی هتل، آسانسور و بالابر و صبحانه بدون هزینه اضافه از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید تا قبل از ساعت ۱۲:۰۰ اقدام کنید.


امکانات تفریحی هتل رنیسانس پلات استانبول

هتل


این هتل دارای امکانات رفاهی از جمله استخر داخل سالن (تمام سال)، استخر در فضای باز (فصلی)، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، مرکز تناسب اندام، کلاس های تناسب اندام و یوگا و سونا (هزینه اضافی) می باشد. علاوه بر این، امکاناتی ورزش های اسکواش (هزینه اضافی) و تنیس روی میز (هزینه اضافی) در دسترس است. یک باغ و یک کافه هم در هتل وجود دارد که به مهمانان خود خدمات ارائه می دهد و در آن مهمانان می توانند از محیط دلنشین آن استفاده کنند، نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند و در این کافه بنوشند.


رستوران هتل

صبحانه کامل باهزینه اضافه در دسترس است و هر روز صبح از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۱:۰۰ ارائه می شود.

رستوران دافنه Daphne Restaurant Grill: این رستوران متخصص در غذاهای مدیترانه ای و سرو غذا برای صبحانه، ناهار و شام است. منوی کودکان در دسترس است.

رستوران مرمرا فیش Marmara Fish Restaurant: این رستوران غذاهای دریایی را برای نهار و شام ارائه می دهد و به اقیانوس و استخرمشرف است.

کافه نابلس Noblesse: در این کافه انواع نوشیدنی ها با چشم انداز اقیانوس و استخر در دسترس است.

خدمات اتاق ۲۴ ساعته در دسترس است.


امکانات اتاق های هتل رنیسانس پلات استانبول

هتل


این هتل دارای ۴۳۷ اتاق در ۲۷ طبقه می باشد که در همه اتاق هایش امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور، دیوارهای ضد صدا و دسترسی به اینترنت وای فای بدون هزینه اضافی موجود است.

همچنین امکاناتی از جمله ملافه های ضد آلرژی، گاوصندوق دیجیتالی مناسب برای لپ تاپ، سرویس خواب با کیفیت، منوی بالش، تلفن و تلویزیون صفحه تخت که شبکه های جهانی را پوشش می دهد، علاوه بر این، اتو ومیز اتو، میز مطالعه در اتاق ها در دسترس است و خدمات اتاق به صورت ۲۴ ساعته ارائه می گردد. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها دیده می شود.

سشوار و یخچال هم در تمام اتاق های هتل استانبول موجود هستند. در هر صورت اگر نیاز به وسیله و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که نیاز به تخت اضافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.


انواع اتاق های هتل رنیسانس پلات استانبول

- اتاق کلاب با چشم انداز دریا: این اتاق ها ۲۶ متر مربع مساحت دارند، در این اتاق ها یک تخت دو نفره بزرگ یا دو تخت یک نفره به همراه یک سوفا موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز دریا و تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.

- اتاق دبل دولوکس با چشم انداز شهر: این اتاق ها ۲۶ متر مربع مساحت دارند، در این اتاق ها یک تخت دو نفره بزرگ موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز شهر و تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.

- اتاق دبل دولوکس با چشم انداز دریا: این اتاق ها ۲۶ متر مربع مساحت دارند، در این اتاق ها یک تخت دو نفره بزرگ موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز دریا و استخر و تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.

- اتاق دبل دولوکس با چشم انداز باغ: این اتاق ها ۴۳ متر مربع مساحت دارند، در این اتاق ها یک تخت دو نفره بزرگ به همراه یک سوفا موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز باغ و تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.

- اتاق تویین دولوکس با چشم انداز دریا: این اتاق ها ۲۶ متر مربع مساحت دارند، در این اتاق ها دو تخت یک نفره موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز دریا و استخر و تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.

- اتاق تویین دولوکس با چشم انداز شهر: این اتاق ها ۲۶ متر مربع مساحت دارند، در این اتاق ها دو تخت یک نفره موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز شهر و تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.

- اتاق تویین دولوکس با چشم انداز شهر: این اتاق ها ۴۳ متر مربع مساحت دارند، در این اتاق ها دو تخت یک نفره به همراه یک سوفا موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز باغ و تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.

- اتاق گاردن: این اتاق ها ۲۷ متر مربع مساحت دارند، در این اتاق ها یک تخت دو نفره بزرگ موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز باغ و استخر و تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.

- سوییت اوشن با چشم انداز دریا: این سوییت ها ۶۲ متر مربع مساحت دارند، در این اتاق ها یک تخت دو نفره بزرگ به همراه یک سوفا موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز دریا و تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.

- سوییت مرمره با چشم انداز دریا: این سوییت ها ۵۴ متر مربع مساحت دارند، در این اتاق ها یک تخت دو نفره بزرگ به همراه یک سوفا موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز دریا و استخر و تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.


فاصله هتل تا جاذبه های استانبول

هتل


مسجد سلیمانیه: این مسجد حدودا ۱۲ کیلومتر از شما دورتر است که با ۲۴ دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید. با استفاده از اتوبوس ۷۰ دقیقه ای می رسید.

ایستگاه مترو تکسیم استانبول: ۱۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. با تاکسی تا آنجا ۳۴ دقیقه طول می کشد، با اتوبوس ۷۱ دقیقه ای خواهید رسید.

مسجد آبی: این مسجد حدودا ۱۲ کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی ۱۸ دقیقه ای و با استفاده از اتوبوس ۵۰ دقیقه ای می رسید.

ایاصوفیه: حدودا ۱۳ کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید با تاکسی ۲۵ دقیقه ای به آنجا بروید. با مترو مسیر شما ۵۵ دقیقه حدودا طول خواهد کشید.

خیابان استقلال: تنها ۱۴ کیلومتر با شما فاصله دارد و با تاکسی ۲۶ دقیقه بعد شما در این خیابان خواهید بود.

کاخ دلما باغچه: ۱۵ کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید توسط تاکسی این مسافت را ۳۱ دقیقه ای طی کنید. با اتوبوس نیز تنها ۷۹ دقیقه راه در پیش دارید.

میدان تکسیم: تنها ۱۴ کیلومتر با شما فاصله دارد و بوسیله تاکسی ۲۳ دقیقه طول می کشد تا به این میدان برسید و با اتوبوس نیز ۶۲ دقیقه در راه خواهید بود.

فرودگاه آتاتورک استانبول: ۳ کیلومتر تا شما فاصله دارد. اگر تاکسی بگیرید، حدودا ۱۲ دقیقه ای می رسید. وسایل نقلیه عمومی ۳۸ دقیقه زمان نیاز دارند.

فرودگاه سابیها: ۴۰ کیلومتر فاصله تا این فرودگاه دارید که اگر تاکسی بگیرید، ۵۱ دقیقه در راه خواهید بود.

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب ثبت نمایید
نظرات سایر کاربران در مورد این مطلب
Mahampg.ir - Copyright © 2019 - All rights reserved