۳۷۲

هتل های پارسیان قلعه گنج

هتل های پارسیان قلعه گنج

هتل چهار ستاره پارسیان قلعه گنج در سال ۱۳۹۵ به عنوان اولین هتل کپری جهان در منطقه قلعه گنج شروع به کار نمود. ‏این هتل سنتی در شهر قلعه گنج آخرین نقطه استان کرمان، هم مرز با ‏هرمزگان و در حاشیه تالاب جازموریان بنا گردیده است.

هتل چهار ستاره پارسیان قلعه گنج در سال ۱۳۹۵ به عنوان اولین هتل کپری جهان در منطقه قلعه گنج شروع به کار نمود. ‏این هتل سنتی در شهر قلعه گنج آخرین نقطه استان کرمان، هم مرز با ‏هرمزگان و در حاشیه تالاب جازموریان بنا گردیده است. هتل چهار ستاره کپری قلعه گنج، به صورت خانه هایی روستایی، نماد کپر را از فقر به ثروت تغییر داد. آفرود در شنزارهای کویری، شتر سواری، پذیرایی شام در کویر و میوه فصل، بازی محلی رامازا، مشاهده منظره زیبای منطقه از بالای تخت ورزال که منظره‌ای منحصر به فرد از جنگل، کویر و تپه‌های شنی از امتیازات این هتل هستند. فاصله ی شهر قلعه گنج تا شهر کرمان حدودا ۴۰۰ کیلومتر و تا بندرعباس در حدود ۱۲۰ کیلومتر است. خدمات اقامتی و پذیرایی با بهره مندی از کادری مجرب و آموزش دیده با ‏استاندارد های بین المللی انجام می شود. از مهمترین جاذبه های گردشگری شهر ‏قلعه گنج تالاب جازموریان و طولانی ترین رمل های شنی دنیا و پیست ‏آفرود با سریعترین غروب جهان نام برد ‏.

هتل پارسیان قلعه گنج به عنوان اولین هتل کپری جهان، به نوعی ساخته شده که دارای ۵ راهرو سنتی است و هر راهرو دارای ۶ باب اتاق کپری است. تمامی ۳۰ اتاق این هتل، تلفیقی از سنت و مدرنیته است.

مینی بار، یخچال بدون صدا، تلفن سانترال، سشوار، اسپیلت ‏سرمایشی و گرمایشی، ابگرم کن جداگانه، سیستم اعلام حریق و کپسول ‏آتش نشانی، حمام ، سرویس بهداشتی فرنگی و اینترنت ‏

رستوران سنتی جام هتل پارسیان قلعه گنج با ظرفیت ۲۸ نفر، با ارائه انواع غذا های بومی منطقه از جمله کباب تنوری، بز قرمه، دوغ پای ‏پذیرای میهمانان گرامی است.‏

لابی هتل پارسیان قلعه گنج محلی و با الهام از موزه که در آن اشیا ۵ هزار ‏ساله به نمایش گذاشته می شود که معروف ترین آن اسب سفالی با افسار ‏که یکی از بزرگترین اسناد تاریخی ایرانیان است، نشان دهنده این است که ‏ایرانیان اولین قومی هستند که اسب را رام کرده اند و به آن افسار زده اند. ‏مبلمان لابی، تخته های سنتی همراه با تشک ها و کوسن های رنگارنگ است. همچنین صنایع دستی مردم منطقه به صورت نمایشگاهی در لابی هتل به ‏معرض دید عموم گذاشته شده و میهمانانی که وارد لابی می شوند با ‏نوشیدنی و دمنوش های محلی منطقه پذیرایی می شوند. در لابی هتل ‏اینترنت به صورت رایگان عرضه می شود.

-ghaleganj_fb_02-ghaleganj_fb_01-ghaleganj_vw_01

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب ثبت نمایید
نظرات سایر کاربران در مورد این مطلب
Mahampg.ir - Copyright © 2019 - All rights reserved