۲۵۷

ویژگی‌های اقامتی جزیره کیش، مقصد لوکس ایرانگردها چیست؟

ویژگی‌های اقامتی جزیره کیش، مقصد لوکس ایرانگردها چیست؟

سواحل امن و زیبای مرجانی، ماهی‌ها و لاک پشت‌های آن، موقعیت خوب جغرافیایی و امکانات ویژه جزیره برای پذیرش گردشگران و تجربه خرید خوب از جمله دلایل محبوبیت کیش است.

در جزیره کیش می‌توانید انواع تفریحات آبی مانند پاراسل، غواصی، جت اسکی و… را تجربه کنید. می‌توانید در سواحل بی‌نظیر کیش قدم بزنید و شنا کنید، یا به دیدن جاذبه‌های تاریخی مانند شهر حریره و کاریز، پارک دلفین‌ها، باغ پرندگان، باغ گیاه‌شناسی کیش، کشتی یونانی و درخت سبز بروید. طلوع و غروب خورشید نیز برفراز آب‌های آبی خلیج فارس لحظاتی به یادماندنی را برای شما رقم خواهند زد.

کیش یک منطقه آزاد تجاری است و به همین دلیل مراکز خرید متنوعی دارد. هرچیزی که بخواهید را در آن فروشگاه‌ها و با قیمتی مناسب پیدا خواهید کرد، مراکز خرید کیش هم جزو مناطقی است که برای مسافران این جزیره همیشه جذاب بوده است.

قیمت تور کیش

قیمت تور کیش معمولاً به فاکتورهای انتخابی شما بستگی دارد. مثلاً این‌که برای اقامت می‌خواهید هتل سه ستاره بگیرید یا هتل پنج ستاره. تعداد روزهای اقامت و ایرلاینی که برای خرید بلیط انتخاب می‌کنید هم در این مسئله موثر هستند.

همچنین مواردی مانند صرف وعده‌های غذایی یا تفریحاتی هستند که مشمول خدمات تور می‌شوند و می‌توانند به هزینه‌های شما اضافه کنند. در حال حاضر این امکانات شامل بلیط رفت و برگشت، بیمه گردشگری، رزرو هتل و ترانسفر را شامل می‌شود.

برترین هتل‌ها در کیش

تعداد زیادی از هتل‌های کیش سطح استانداردهای بین‌المللی را رعایت می‌کنند. با این حساب گزینه‌های خوب زیادی برای اقامت در کیش پیدا می‌شوند که می‌توانید در اینجا با تعدادی از آنها آشنا شوید؛

هتل ترنج کیش

به جرات می‌توان گفت که این هتل یکی از بهترین اقامتگاه‌های کیش است. هتل ترنج یک هتل دریایی متشکل از ۱۰۰ عدد سوییت اقامتی روی آب است و مسافران درتمام مدت اقامت در این هتل منظره‌ای از خلیج فارس را می‌بینید. حتی دیدن این هتل از دور و انعکاسش در آب بسیار زیباست. کف بعضی از اتاق‌های هتل ترنج شیشه‌ای هستند و می‌توان از آنجا زندگی زیر آب را تماشا کرد.

همچنین برای دیدن مناظر زیبای هتل، اسکله‌ای چوبی روی سطح دریا قرار دارد و برای رفاه حال مهمانان از ماشین‌های گلف برای جابجایی استفاده می‌کنند.

هتل مارینا پارک کیش

این هتل در یکی از بهترین مناطق کیش احداث شده و شما از هر دو طرف ساختمان به ساحل مرجانی کیش دسترسی دارید. درواقع هتل مارینا پارک کیش تنها هتلی است که ساحل اختصاصی خودش را در جزیره دارد. فضای سبز وسیع و دلپذیر این هتل برای پیاده‌روی و دوچرخه سواری مناسب است.

هتل مارینا پارک کیش پنج ستاره است. امکاناتی چون استخر، سونا و سلف سرویس رایگان دارد.

هتل داریوش کیش

این هتل در فضایی به بزرگی ۱۲ هکتار ساخته شده است و معماری زیبا و باشکوهش را از تخت جمشید الهام گرفته‌اند. نورپردازی منحصر به فرد هتل داریوش از جمله ویژگی‌های جذابش است.

-3549020
هتل داریوش پنج ستاره است و امکاناتی متنوعی دارد. سالن مجلل غذاخوری برای استفاده از رستوران های کیش و کافی‌شاپ کنار استخر، ترانسفر فرودگاهی و سرویس رایگان رفت و آمد به برخی از مراکز خرید برخی از خدمات هتل داریوش هستند.

هتل ویدا کیش

هتل ویدا مکانی تازه‌ساخت است. این هتل امکانات مدرنی دارد و طبق نظرسنجی‌ها، توانسته رضایت مسافران را به خوبی جلب کند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل پنج ستاره، فاصله بسیار کم و دسترسی خوبش به ساحل است. به طوری می‌شود خیلی راحت و سریع تا ساحل پیاده‌روی کنید و از منظره‌های اطراف لذت ببرید. صبحانه بی نظیر این هتل در کنار امکانات خوب رفاهی آن همواره زبان زد عام و خاص است.


-3549019

از دیگر هتل‌های پنج ستاره کیش می‌توان به هتل شایگان، میراژ کیش واقع در میدان امیرکبیر و هتل پارمیس کیش در میدان پردیس اشاره کرد.

هتل صدف کیش

صدف اسم هتلی چهار ستاره در کیش است که میان تمام هتل های کیش با فضایی لذت بخش و پرسنلی حرفه‌ای، شرایط اقامتی راحت و خاطره‌انگیز را برایتان فراهم می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی این هتل پذیرایی عالی و داشتن اتاق‌های متنوع است. به طوری که شما برای هرتعداد جمعیت و هر نوع سلیقه‌ای می‌توانید اتاق مناسبی پیدا کنید.

هتل صدف امکاناتی که برای یک اقامت بی‌دردسر لازم دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. مثلاً اینترنت، صندوق امانات، رستوران و کافی شاپ، پارکینگ و ترانسفر از فرودگاه برخی از این امکانات هستند.

هتل آرامیس کیش

از دیگر هتل‌های چهار ستاره که مورد پسند مسافران واقع شده هتل آرامیس کیش است. این هتل جزو اقامتگاه‌های اقتصادی به حساب می‌آید و هزینه مناسبی دارد. از ویژگی‌های هتل آرامیس می‌توان به دسترسی به ساحل و چند مرکز خرید مهم کیش مانند بازار پردیس یک و دو و رویامال اشاره کرد. پلاژ آقایان و اسکله هم در همان نزدیکی قرار دارند.

-3549017 (1)

از دیگر هتل‌های چهار ستاره کیش می‌توان به هتل فلامینگو کیش، لیلیوم کیش و هتل پارمیدا کیش واقع در بلوار رودکی اشاره کرد.

هتل شایلی کیش

هتل شایلی هتلی سه ستاره که قیمت مناسبی هم دارد. امکانات این هتل احتیاجات معمول شما را برطرف خواهند کرد. هتل شایلی دارای اینترنت رایگان و ترانسفر فرودگاهی رایگان است.

از دیگر خوبی‌های هتل شایلی باید به تمیز بودن فضاهای عمومی اشاره کرد. رستوران هتل منوی کاملی از غذاهای ایرانی دارد و هرنوع نوشیدنی که بخواهید را هم می‌توانید از کافی‌شاپ آنجا تهیه کنید.

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره است که با هزینه‌ای مناسب می‌توانید در آنجا اقامت خوبی داشته باشید. از دیگر خوبی‌های هتل آرامش باید به فاصله کمی که تا مراکز خرید مهم کیش دارد اشاره کنیم. مثلاً بازار زیتون، بازار مریم و بازار ونوس چندتا از این مراکز هستند.

بد نیست هر روز کمی تا اسکله پیاده‌روی کنید و از زیبایی‌های آنجا لذت ببرید.

از دیگر هتل‌های سه ستاره کیش می‌توان به هتل سارا کیش واقع در خیابان رودکی و به هتل گراند کیش که روبه روی بازار ونوس قرار دارد اشاره کرد.

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب ثبت نمایید
نظرات سایر کاربران در مورد این مطلب
Mahampg.ir - Copyright © 2019 - All rights reserved